Thursday, October 18, 2012

 
TERAPI LBN/DNA MESIN OP-AMP PERCUMA UNTUK SEMUA
 
Pengenalan
Apakah OP-AMP?
 
OP-AMP atau OPAM mesin adalah dari kata Operation Amplifier, bagi golongan IEEE ( INSTITUTION OF ELECTRICAL & ELECTRONIC ENGINEERS), sistem 'curcuit'/litar OPAMP ini telah di'patent' dan di 'gazet'kan sebagai salah satu sistem dalam Kejuteraan Fizik yang biasanya di gunakan dalam aplikasi Audio Visual seperti sistem Radio,televison,pendingan hawa,peti sejuk,speaker (penbesar suara),komputer dan sebagainya.
 
Secara asasnya, sistem 'circuit/litar' OPAMP yang di guna pakai oleh Perubatan Elektronik ialah INVERTING CIRCUIT dan NON INVERTING CIRCUIT. 
 
1. INVERTING CIRCUIT-
 
 'Patern gelombang' yang masuk mesti keluar semua  Berbalik/terbalik dan lebih besar daripada 'patern gelombang' asal /PENYAKIT/DNA.
 
2.NON INVERTING CIRCUIT-
 
'Patern gelombang' yang terhasil/keluar sama dengan 'patern gelombang' yang masuk,tetapi boleh dilaras /di naikkan potensinya (digunakan untuk menghasilkan ubat/penawar elektronik)
 
Bagaimana LBN merawat? 
 
DNA/NOSODE yang di letakkan pada mesin OPAMP berada dalam keadaan tak seimbang/SAKIT/ diganggu 'simple harmonic motion' nya.Setiap makhluk/bersifat makhluk bergetar termasuk perasaan/emosi/spiritual dan sel-sel dalam tubuh sentiasa dalam keadaan seimbang/stabil (AYUNAN JATI).(rujuk post asal saya tentang gelombang).Apa yang bergetar? Elektron lah yang sentiasa bergetar. Kekurangan Elektron pada setiap atom/sel menyebab berlaku nya DIS IS (Disease) /tak seimbang.
Proses yang berlaku ketika LBN OPAMP ialah mengembalikan sel/DNA pada keadaan asal/seimbang.Proses tenaga penyakit daripada DNA/ patern gelombang yang di ganggu dan di 'tebalikkan' dan seterusnya melengkapkan elektron-elektron yang hilang akibat DIS IS/disease/free radikal. Maka,apabila lengkap semua elektron yang hilang kembali pada getaran yang asal/landasannya berlaku lah KESEIMBANGAN/SIHAT .

No comments:

Post a Comment