Thursday, August 20, 2009

ELEKTRONIK MEDICATION


LATAR BELAKANG

Sistem perubatan Elektronik adalah merupakan satu penemuan terbaru dalam dunia perubatan alternative yang telah dibentangkan buat kali pertama dalam kongres Perubatan Alternatif peringkat antarabangsa di Open International University, Colombo Sri Langka pada tahun 2003.

Kongres di bawah kelolaan W.H.O yang diadakan setiap tahun bertujuan memperkasakan dunia perubatan alternative. Dalam era globalisasi Malaysia juga tidak ketinggalan turut serta menghantar perwakilan bagi memberi sokongan terhadap kongres yang dihadiri oleh deligasi daripada seluruh pelusuk dunia.

Lanjutan terhadap penemuan itu Malaysia adalah Negara pertama yang diberi pengiktirafan oleh Open International University for Complimentary Medicine bagi mewujudkan Fakulti Perubatan Elektronik berpusat di Kuala Lumpur.
Teknologi Perubatan Elektronik adalah hasil kajian terhadap fitrah kejadian manusia dan kaitannya dengan sistem perubatan allopathy,homeopathy,Herba,energy healing,aura healing,chakra healing,radionic,pemakanan dan sistem-sistem perubatan lain yang dihubungkan dengan keseimbangan,ketidakseimbangan seperti(yin & yan),Chi,sakit,sihat dan aplikasi ilmu sains Fizik moden yang berasaskan wave particle duality-(kembaran jisim dan gelombang),teknologi space time,wave propagation,black body radiation dalam skop undang-undang emisitiviti(Law of Emissitivity) yang menerima ‘Tuhan’ sebagai Fokal Point pertamanya yang mana segala sesuatu berasal dari-Nya dan kembali kepada-Nya. Bersesuain dengan sifat spectrum kejadian diciptakan/diwujudkan/di’known’kan hasil dari proses pancar serap(emit/absorb) atau datang/hadir/dipancarkan dari-Nya(fokal point yang pertama) dan kembali/diserap/ditiadakan bersama-Nya.(Fokal Point hanya satu yang Pertama)

Existance in Perspective of Energy
E1 to E10

The process of intellectual/evolution ‘pre emp through The level of healing the one that is absolute the ultimate
development of energy level into various form being or creation
bodys,from,character….or known.

0

Absolute level of energy.
The first fokal point

No comments:

Post a Comment